۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۱۳

جانشین ستاد عتبات عالیات کشور:

اسکان ۳۰ هزار زائر اربعین در سامرا/موکب‌ها گسترش خوبی داشته است

اسکان ۳۰ هزار زائر اربعین در سامرا/موکب‌ها گسترش خوبی داشته است

نجف- جانشین ستاد عتبات عالیات کشور از اسکان شبانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در اربعین امسال برای نخستین بار در سامرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به عراق، جمشید گودرزی در حاشیه بازدید از ستاد اربعین استان زنجان در محل موکب حیدریه با بیان اینکه استان زنجان در زمینه اسکان و پذیرایی از زائران شرکت کننده در پیاده روی اربعین عملکرد فوق العاده خوبی داشته است، افزود: استان زنجان به لحاظ اسکان و پذیرایی و ارائه خدمات به زائران جزو استانهای با عملکرد مطلوب بوده و توانسته موفق عمل کند و نتیجه خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان و پذیرش در اربعین امسال حداقل دو برابر شده است، ادامه داد: ظرفیت اسکان و تغذیه موکب ها در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

گودزی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده از سوی مواکب گسترش قابل توجهی داشته است، اضافه کرد: خدمات سال جاری شامل اسکان زوار و پذیرایی در وعده‌های مختلف بوده است.

جانشین ستاد عتبات عالیات یادآور شد: امسال به خصوص در مسیر کربلا به نجف در زمینه تعداد موکب های ایرانی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته ایم.

گودرزی با بیان اینکه امسال به غیر از نجف و کربلا در سامرا و کاظمین نیز اسکان و پذیرایی  زائران اربعین را داشتیم، گفت: امسال شاهد گسترش فعالیت ها نسبت به سال قبل در زمینه راه اندازی موکب ها، اسکان و پذیرایی از زائرین بودیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در سامرا هیچ گونه اسکان برای زائران وجود نداشت، دامه داد: امسال برای نخستین بار در سامرا در یک شبانه ۲۰ تا ۳۰ هزار زائر اربعین اسکان داده شدند.

کد خبر 3829536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha