توسط دانشگاه شریف؛

رویداد «آخر هفته با فناوری اطلاعات» برگزار می شود

رویداد «آخر هفته با فناوری اطلاعات» برگزار می شود

رویداد «آخر هفته ای با دنیای فناوری اطلاعات» توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری وزارت ارتباطات و پارک علم و فناوری پردیس دی ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آخر هفته ای با دنیای فناوری اطلاعات (IT weekend) برگرفته از کنفرانس های (TED) در حوزه تخصصی فناوری اطلاعات است که در آن کارشناسان و افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات، تجربیات خود را در جلساتی با مخاطبان به اشتراک می گذارند.

در «آی تی ویکند»، نوآوران و پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه‌ فناوری اطلاعات گردهم فراخوانده شده تا ایده‌ها و ماجراهای خود را به اشتراک بگذارند. این رویداد همسو با مأموریت «تد» برای «گسترش ایده‌های ارزشمند»، می‌کوشد تا «ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» ارائه دهد.

هدف اصلی IT weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق است و دی ماه امسال توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری پارک علم و فناوری پردیس، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

اشتراک گذاری ابداعات و نوآوری ها، تاثیرگذاری تجربیات، استعدادیابی و برقراری ارتباط میان بازیگران این بخش از جمله اهداف برپایی «آی تی ویکند» است.

براساس جزئیات برنامه اعلام شده، در هر رویداد ۱۰ نفر از اساتید ایرانی و غیر ایرانی حوزه فناوری اطلاعات به سخنرانی خواهند پرداخت.

زمان اجرای رویداد آخرین پنجشنبه هر فصل خواهد بود. بدین ترتیب این رویداد هر سال ۴ بار اجرا خواهد شد.

کد خبر 3830133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha