۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان:

دو محصول دانش بنیان از اصفهان در حوزه آی تی به بازار معرفی شد

دو محصول دانش بنیان از اصفهان در حوزه آی تی به بازار معرفی شد

اصفهان- رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: بدنبال برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دو محصول دانش بنیان در حوزه آی تی به بازار معرفی شد.

شقایق حق جوی جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال، دومین هم نت اصفهان با حضور ایده پردازان مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزاری می‌شود.

وی بیان داشت: دومین رویداد کارآفرینی هم نت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۱۶ الی ۱۹ آذرماه ۱۳۹۵ با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و شرکت مخابرات استان اصفهان در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: در رویداد هم نت، صنعتگران، سرمایه گذاران و صاحبان فناوری درباره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل گفت و گو کرده و آموزش‌های فشرده‌ای درموضوع کسب و کار دریافت می‌کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان در چهار روز کار تیمی، یک چالش واقعی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict) را تجربه کرده و در صورت پیدا شدن راه‌حل‌ها کسب و کارهای جدیدی در آینده با حضور آنها و سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات استان اصفهان و دیگر حامیان حوزه ict شکل می‌گیرد.

حق جو گفت: شرکت کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به اینکه این دومین رویداد کارآفرینی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، گفت: سال گذشته نیز رویداد هم نت با این موضوع برگزار شد که از این میان چهار تیم کارآفرین با حمایت شرکت مخابرات و شتابدهنده مشاهیر به نتایج امید بخشی دست پیدا کرده و تاکنون دو محصول دانش بنیان به بازار معرفی شده است.

وی افزود: در این رویداد اگر ایده در زمینه چالش هایی چون مدیریت دانش در فن آوری، کاهش هزینه‌های انرژی، تعمیرات و نگهداری، ارتقای امنیت برنامه‌های کاربردی تحت وب، سیستم عامل های متن باز (open source) در شرکت های بزرگ، اپلیکیشن ها و وب سایت ها باشد، شانس بیشتری برای ورود به هم نت خواهد داشت.

کد خبر 3834156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha