۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف زمین خواری ۶۰ میلیاردی در کرمانشاه

کشف زمین خواری ۶۰ میلیاردی در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک مورد زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال و دستگیری۱۱ متهم در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهارداشت: به دنبال دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر وقوع یک مورد زمین خواری در شهرستان گیلانغرب، موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و نیز دستگاه قضائی یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام و صحت خبر را تحت پیگیری قرار دادند.

وی ادامه داد: با کارشناسی اراضی منطقه از سوی عوامل اداره منابع طبیعی، صحت خبر تأیید و حکم خلعیت اراضی توسط مراجع قضائی صادر شد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۲۶ هزار متر مربع زمین از دست زمین خواران آزاد شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان زمین خواری، طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار امان اللهی عنوان کرد: تاکنون۱۱ نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: منابع طبیعی جزء سرمایه های ملی تلقی می شوند و افراد فرصت طلب، حق سوء استفاده از این موهبت خدادادی را ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی با همکاری منابع طبیعی و دستگاه قضائی به صورت جدی با زمین خواران برخورد خواهد کرد تا عرصه برای سودجویان تنگ شود.

کد خبر 3834332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha