اخبار امنیتی سوریه؛

مصالحه گروه های مسلح با ارتش سوریه در «التل» و «خان الشیخ»

مصالحه گروه های مسلح با ارتش سوریه در «التل» و «خان الشیخ»

کشته و زخمی شدن ۱۸ شهروند سوری در حلب، مصالحه گروه های مسلح با ارتش سوریه در مناطق التل و خان الشیخ و فرود جنگنده های روسی ناو آدمیرال کوزنتسف در حمیمیم از جمله اخبار امنیتی سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، گروه های مسلح همچنان به حملات وحشیانه و ددمنشانه خود به مردم بی گناه و مظلوم سوریه ادامه می دهند.

در همین راستا، گروه های مسلح منطقه مسکونی المیدان در شهر حلب را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که منجر به جان باختن و زخمی شدن حدود ۲۰ نفر شد.

بر اثر این حملات گروه های مسلح ۳ شهروند سوری از جمله ۲ زن جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین منابع وابسته به معارضان سوری نیز اعلام کردند که گروه های مسلح و نیروهای سوریه در منطقه «التل» در حومه دمشق پایتخت سوریه به توافقی دست یافته اند که طبق آن هر یک از عناصر مسلح که تمایل دارد می تواند با زمین گذاشتن سلاحش از این شهر خارج شود.

به علاوه در پی توافقی میان ارتش سوریه با گروه های مسلح در منطقه «خان الشیخ» در حومه دمشق، عناصر مسلح می توانند با خروج از این منطقه به سمت استان ادلب بروند.

ارتش سوریه حمله گروه های مسلح به مواضعش در حومه منطقه حضر در شمال قنیطره را ناکام گذاشت و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

درگیری ها میان گروه موسوم به ارتش آزاد با عناصر مسلح در شورای نظامی منبج در غرب شهر منبج واقع در حومه شمال شرقی حلب ادامه دارد.

جنگنده های روسی ناو هواپیمابر «آدمیرال کوزنتسف» در پایگاه هوایی این کشور به نام حمیمیم در ساحل سوریه فرود آمدند.

کد خبر 3834830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha