ارتش سوریه محله «الشیخ سعید» حلب را آزاد کرد

ارتش سوریه محله «الشیخ سعید» حلب را آزاد کرد

واحدهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای متحد خود امنیت و ثبات را به محله «الشیخ سعید» در جنوب شرقی شهر حلب بازگرداندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، یک منبع نظامی از بازگرداندن امنیت و ثبات به محله «الشیخ سعید» شهر حلب پس از نابودی آخرین تجمعات تروریست ها در این منطقه خبر داد.

این منبع اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای متحد خود عملیات دقیقی را علیه گروه های تروریستی به اجرا گذاشته و با گسترش دامنه تسلط خود بر محلات شرقی شهر حلب امنیت و ثبات را به محله الشیخ سعید در جنوب شرقی حلب بازگرداندند.

بنا بر اعلام این منبع در پی این عملیات شماری از تروریست ها کشته و ده ها نفر از آنها با رها کردن سلاح و مهمات خود پا به فرار گذاشتند.

نیروهای ارتش سوریه طی سه روز گذشته با همکاری نیروهای متحد خود امنیت و ثبات را به شکل کامل به السکن الشبابی و محلات الحیدریه، الصاخور، الانذارات، الشیخ خضر، جبل بدرو، منطقه الهلک، سلیمان الحلبی و اطراف آن و بخش زیادی از محله بستان الباشا در شرق حلب بازگرداندند.

یگان های ارتش سوریه و نیروهای متحد آن ضمن توجه به جان غیرنظامیان و تضمین سلامت آنها عملیات دقیقی را برای ریشه کنی تروریست ها از محلات شرقی شهر حلب به اجرا گذاشته اند. در همین راستا هزاران نفر از غیرنظامیان که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند به مناطق امن منتقل شده و مراجع مربوط خدمات پزشکی و دیگر خدمات را در اختیار آنها قرار داده اند.

کد خبر 3837611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha