۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۵

ملی‌پوش بدمینتون استان همدان:

سقف آرزوهایم حضور در المپیک است/بدمینتون ایران آینده روشنی دارد

سقف آرزوهایم حضور در المپیک است/بدمینتون ایران آینده روشنی دارد

همدان- ملی‌پوش بدمینتون استان همدان بابیان اینکه سقف آرزوهایم حضور در المپیک است، گفت: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن به کار می گیرم.

امیر جباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رنکینگ اول نوجوانان و جوانان کشور هستم و تمام تلاش خود را می‌کنم که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به دست آورم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

وی افزود: سقف آرزوهایم حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ام و در حال حاضر هفته‌ای پنج جلسه در همدان تمرین می‌کنم.

ملی‌پوش بدمینتون استان همدان بابیان اینکه سطح بدمینتون ایران با بدمینتون آسیا و جهان ماهش یافته است، گفت: قبلاً بدمینتون ما با اختلاف خیلی زیاد به رنکینگ سه دنیا می‌باخت اما در مسابقات جام جهانی من ست را ۲۹ بر ۲۷ به رنکینگ سه دنیا واگذار کردم که این نوید روزهای خوش را می‌دهد.

جباری عنوان کرد: با توجه به جوان‌گرایی فدراسیون و فعالیت اکثر استان‌ها در این رشته به‌طورقطع آینده رشته بدمینتون کشور روشن خواهد بود.

وی بابیان اینکه باید در این رشته سرمایه‌گذاری کلان صورت گیرد، بیان کرد: آرزویم این است که روزی در کشور به غیر از رشته فوتبال سایر رشته‌های ورزشی هم دیده شوند و یک‌سوم سرمایه‌ای که در اختیار فوتبال قرار می‌گیرد به سایر رشته‌ها تزریق شود.

ملی‌پوش بدمینتون استان همدان عنوان کرد: استعدادهای غیر فوتبالی هم در کشور وجود دارد که با سرمایه‌گذاری می‌توانند در آسیا و جهان حرف برای گفتن داشته باشند.

جباری با اشاره به موفقیت‌های خود در این رشته گفت: از سال ۸۹ تا به امروز مقام اول انفرادی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را کسب کرده‌ام.

کد خبر 3837943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha