۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷

فرمانده انتظامی گلستان:

نیروی انتظامی گلستان در سال جاری ۲شهید تقدیم انقلاب کرد

نیروی انتظامی گلستان در سال جاری ۲شهید تقدیم انقلاب کرد

گرگان- فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: نیروی انتظامی هر از چند گاهی به خون شهدا متبرک می شویم و گلستان در سال ۹۵ دو شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان، صبح شنبه، در ششمین دوره بصیرت غیرمتمرکز استانی در گرگان، با تاکید بر این که باید نعمت خدمت در نیروی انتظامی را شاکر باشیم، اظهار کرد: اگر در مسیر درست اسلام حرکت کنیم قدرشناس نعمت اسلام خواهیم بود.

وی افزود: با مجاهدت هزاران عالم و جانفشانی هزاران شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دست آمده و اگر در مسیر ولایت حرکت کنیم و تابع ولایت باشیم قدردان نظام خواهیم بود.

جاویدان با تاکید بر این که خدمت به مردم باید بی منت باشد، خدمت خالصانه را قدرشانی از نظام دانست و گفت: نیروی انتظامی یکی از ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی است که اکنون امنیت را در فرامرزها برقرار کرده است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی با گذشت زمان کارآمدتر شده و ماموریت های خود را کیفی تر انجام می دهد، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند، نیروی انتظامی تراز جمهوری اسلامی ایران است و آن ها که در این دستگاه خدمت می کنند بدانند که مجاهدت فی سبیل الله است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: نیروی انتظامی آبروی جمهوری اسلامی ایران است و در کارنامه درخشان آن روز به روز موفق‌تر عمل می کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف از جمله فتنه هایی که در انقلاب رخ داد آزمون خود را موفق پشت سر گذاشت و سربلند بیرون آمده است.

سردار جاویدان اظهار کرد: ما هر از چند گاهی به خون شهدا متبرک می شویم و گلستان در سال ۹۵ دو شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با تاکید بر این که باید با انجام صحیح ماموریت ها نگذاشت به اعتماد مردم خدشه وارد شود، تصریح کرد: انقلاب ما فتنه هایی را پشت سرگذاشت که هدف آن ها انحراف مسیر انقلاب بود اما نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در برخورد با آن ها موفق بود.

وی راه مقابله با انحراف را بصیرت دانست و گفت: آنچه که راه حق را از باطل مشخص می کند بصیرت است و همه باید به این مساله توجه داشته باشند.

کد خبر 3839293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha