۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹

مدیر کمیته امداد شادگان:

۶۵۰ نفر در شادگان تحت پوشش طرح اکرام ایتام هستند

۶۵۰ نفر در شادگان تحت پوشش طرح اکرام ایتام هستند

شادگان - مدیرکمیته امداد امام شادگان گفت: تعداد فرزندان تحت پوشش طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در شهرستان شادگان ۶۵۰ نفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل علیزاده ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از برجسته‌ترین طرح‌های این نهاد است.

وی، مساجد، حسینیه‌ها و رسانه‌ها را ظرفیت‌های مهمی برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی در این حوزه دانست و افزود: این ظرفیت‌ها می‌توانند در فراهم آوردن زمینه حضور خیرین در حوزه کمک به ایتام موثر باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان ادامه داد: فرهنگ‌سازی و فراهم آوردن زمینه کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ارائه خدمات به مددجویان در رسیدن به خودکفایی و توانمند سازی خانواده ها است که ایجاد اشتغال مهمترین راه در رسیدن به این هدف است گفت: یاری رسانی به محرومان و نیازمندان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله مهمترین طرح های مشارکت های مردمی کمیته امداد است.

علیزاده در پایان گفت: بررسی و شناخت انواع محرومیت های مادی و معنوی نیازمندان و تبیین و تامین نیازهای حمایتی، معیشتی، فرهنگی و ارتقای سطح زندگی آنها از اهداف کمیته امداد امام خمینی است.

کد خبر 3841528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha