۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

نماینده ولی ‌فقیه در خراسان‌ رضوی:

خادمان اهل بیت (ع) جایگاه والایی دارند

خادمان اهل بیت (ع) جایگاه والایی دارند

مشهد ـ نماینده ولی ‌فقیه در خراسان ‌رضوی گفت: در عرصه زندگی ارزشی بالاتراز خدمت به اهل بیت(ع) نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید ‌احمد علم‌الهدی ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی شهرداری مشهد، با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) نمونه بارز انسانی است که فرمان خدا را بدون هیچ گونه چون و چرایی قبول کرده است، اظهار کرد: دعا و خواسته انسان زمانی مستجاب می‌شود که در امتحان الهی قبول شود و کاری که حضرت ابراهیم (ع) کرد، به دستور پروردگار بود و همسر و فرزند او نیز بنده خدا بودند و رزق آن‌ها را خداوند تامین می‌کرد.

وی افزود: حضرت ابراهیم (ع) یک مطلب عمده درمورد خاندان از خداوند خواست و فرمود من بندگی و اقامه نماز تو را بر روی زمین می‌خواهم که باید برای این رسالت، قوی‌ترین ابزار که دل انسان است در اختیار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مانور ۲۰ میلیونی راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) فرازی از اجابت دعای حضرت ابراهیم (ع) است، تصریح کرد: خادمان اربعین حسینی، مصداق دعای حضرت ابراهیم (ع) است.

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) خادمان خود را در صحرای محشر رها نمی‌کند، ادامه داد: خوشا به حال شما که علاوه بر زیارت، خدمت کردید و بر خلاف عده ای که تنها زیارت کردند عمل  شایسته خدمت رسانی به زائران را انجام دادید.

آیت الله علم الهدی با تاکید به اینکه خادمان اهل بیت (ع) از امتیاز بالایی برخوردار هستند، گفت: در عرصه زندگی ارزش و بهایی بالاتراز خدمت به اهل بیت (ع) نیست، زائری ممکن است غیر شیعه  باشد و با این اوصاف باز هم خدمت رسانی به او ارزش بالایی دارد.

کد خبر 3842583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha