۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

برخی به آمریکا اعتماد دارند/ضرورت برگزاری نشست های سیاسی درمساجد

برخی به آمریکا اعتماد دارند/ضرورت برگزاری نشست های سیاسی درمساجد

قرچک-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: متأسفانه هنوز عده ای در داخل به آمریکا اعتماد می کنند، در حالی که تجربه های امروز و گذشته به خوبی ماهیت پلید استکبار را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست امامان جماعت شهرستان های ورامین و قرچک ظهر سه شنبه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) باقرآباد برگزار شد.

در این نشست هر یک از ائمه جماعات به بیان موضوعاتی در راستای جذب هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان به پایگاه مسجد پرداختند.

تأکید بر لزوم ساماندهی مساجد، توجه هر چه بیشتر به نیازهای بانوان و برگزاری دوره های آموزشی برای ائمه جماعات و خادمان مساجد از جمله موضوعات و محورهایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

۹ دی یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این نشست با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که همواره باید بزرگ داشته شود.

وی افزود: نهم دی ماه سال ۸۸ به خوبی بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در برابر توطئه های دشمن آشکار ساخت، مردمی که همواره و در برهه های مختلف در میدان و صحنه حضور داشتند.

افزایش آگاهی و بصیرت مردم یکی از وظایف و کارکردهای مهم مساجد است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که باید مناسبت ۹ دی در مساجد به صورت ویژه گرامی داشته شود، ادامه داد: مساجد باید در خط مقدم تبیین رهنمودهای رهبری در حوزه های مختلف باشد و در نهم دی نیز این پایگاه مذهبی می تواند نقش بی نظیری را از خود نشان دهد.

وی افزایش آگاهی و بصیرت مردم را یکی از وظایف و کارکردهای مهم مساجد در مقطع کنونی عنوان کرد و بیان داشت: امروز باید جلسات و نشست های سیاسی در مساجد و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود و بدون تردید برپایی تحلیل های سیاسی در افزایش آگاهی و بصیرت مردم موثر خواهد بود.

متأسفانه هنوز عده ای در داخل به آمریکا اعتماد می کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به نقض برجام توسط آمریکایی ها تأکید کرد: متأسفانه هنوز عده ای در داخل به آمریکا اعتماد می کنند، در حالی که تجربه های امروز و گذشته به خوبی ماهیت پلید استکبار را نشان می دهد.

محمودی با تأکید بر این نکته که مقام معظم رهبری در گذشته نیز ماهیت پلید آمریکا را تبیین کرده بودند، بیان داشت: اکنون تمام واقعیت هایی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده بود، برای همگان آشکار شد.

وی متذکر شد: باید مسئولان به جای توجه به بیرون، به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی کشور توجه کرده و زمینه را برای رشد و توسعه ایران اسلامی فراهم آورند.

کد خبر 3842904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha