۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

معاون شرکت مخابرات ایران:

سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در لرستان

سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در لرستان

خرم آباد - معاون شرکت مخابرات ایران از سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرت در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کارگزار صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنانی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران ۶۰ میلیارد سرمایه گذاری در استان لرستان می کند اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران بنا به وظایف خود یک شبکه گسترده تلفن ثابت، همراه و ... را ساپورت می کند و تا کنون نیز خدمات خوبی در استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نیم میلیون مشترک تلفن ثابت در استان لرستان وجود دارد گفت: از دو هزار و ۸۰۰ روستای استان دو هزار و ۵۳۸ روستا دارای ارتباط مخابراتی هستند.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: همچنین ۶۰ هزار پورت اینترت پرسرعت توسط مخابرات در استان لرستان به مشترکان واگذار شده است.

کارگزار با بیان اینکه در دهه فجر اینترنت پرسرعت هزار و ۲۰۰ روستا را افتتاح کردیم گفت: همچنین اتصال چهار هزار روستا به اینترنت پرسرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه قبل از دولت تدبیر هیچ روستایی اینترنت نداشت و در واقع کاهش شکاف دیجیتالی بین نقاط محروم و برخوردار وجود داشت گفت: تا کنون بیش از هزار و ۹۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان لرستان اجرا شده است.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای ۱۰۹ پروژه دیتا در لرستان از ابتدای امسال عنوان کرد: همچنین بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان در بخش «آی سی تی» لرستان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

کارگزار بیان داشت: در مجموع طی سال آینده بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری صورت می گیرد که از این میزان بیش از ۶۰ میلیارد تومان در لرستان صورت می گیرد.

کد خبر 3844606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha