۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۳:۵۷

در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه مطرح شد؛

کرمانشاه مشوق سرمایه گذاری ندارد/بدهی به پیمانکاران پروژه ها

کرمانشاه مشوق سرمایه گذاری ندارد/بدهی به پیمانکاران پروژه ها

کرمانشاه - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ما در بحث پروژه های استانی مشکل داریم و به پیمانکاران پروژه های جهاد کشاورزی در استان دو میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان بدهی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور نوبخت برگزار شد، اظهار داشت: خواهش من از آقای دکتر نوبخت این است که عدد 300 میلیارد تومان ناقابل طی 5 سال که در مجموع 1500 میلیارد تومان می شود را به استان ما تخصیص دهند و ما نیز قول می دهیم شاخص های اقتصادی به ویژه بیکاری را به متوسط کشوری برسانیم.

نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این جلسه با تقدیر از اقدام استاندار برای تخصیص 20 میلیارد به تاسیس شرکت شهرک ها و زیرساخت ها بیان کرد: کمک های فنی اعتباری برای توسعه استان و مناطق محروم حذف شده بود و آقای الیاسی ابلاغ کردند و در این خصوص استدعا دارم در استان ما که مشوق سرمایه گذاری خاصی ندارد برای رفع بیکاری لحاظ شود.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: بسیاری از کشاورزان خسارت دیده استان از تسهیلات خسارت بند 12 مدیریت بحران استفاده نکردند و ما خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.

شهبازی بیان کرد: ما در بحث پروژه های استانی مشکل داریم و به پیمانکاران پروژه های جهاد کشاورزی در استان دو میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان بدهی داریم.

 شهبازی افزود: 860 میلیارد تومان هم مطالبات ایثارگران از سنوات قبل است که انتظار داریم به این موضوعات رسیدگی شود.

کد خبر 3844971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha