۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷

امام جمعه ابهر:

همه باید مواظب واردات و صادرات باشیم

همه باید مواظب واردات و صادرات باشیم

زنجان- امام جمعه ابهر گفت:همه باید مواظب واردات و صادرات خود باشیم و گر واردات مشکل داشته باشد، به حتم صادرات ما هم مشکل خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نمازجمعه ابهر افزود: ریشه همه شهوت‌ها، دنیاپرستی است و همه باید مواظب باشیم که این دنیا آبروی ما را نبرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه امروز امام عصر (عج) حتی در حاشیه زندگی برخی از ما نیز حضور ندارد و اگر یک بار کسی من و شما را به خانه خویش دعوت کند و بر سر سفره خود بنشاند و به اصطلاح نمک‌گیرمان کند، سعی می‌کنیم به هر نحو ممکن این محبت را تلافی کنیم.

امام جمعه ابهر گفت: چگونه است که عمری، خود به همراه خانواده و بستگان و همه مخلوقات خدا، مهمان خوان کرم امام زمان (عج) هستیم، ولی حق نمک را ادا نمی‌کنیم.

رحیمی تاکید کرد: آیا زندگی ما، حساب و کتاب مالی ما قابلیت و شفافیت را دارد که در منظر امام زمان (عج) قرار دهیم، آیا خوردن و پوشیدن ما همان است که حضرت فرموده، آیا زندگی شخصی و اجتماعی و سیاسی ما همان است که حضرت فرموده، آیا می‌توانیم این کانال را و این مقالات را در اختیار حضرت قرار دهیم، آیا بعضی‌ها که به بهانه ۱۶ آذر روز دانشجو مقاله نوشتند و در بعضی مراکز علمی سخنرانی کردند، واقعا حضرت راضی بود.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: همه باید مواظب واردات و صادرات خود باشیم و گر واردات ما مشکل داشته باشد، به حتم صادرات ما هم مشکل خواهد داشت.

رحیمی گفت: ضرورت امروز جامعه اسلامی، وحدت است که باید برای حفظ آن، همه آحاد جامعه تلاش کنند.

کد خبر 3845294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha