۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵

هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

گنبدکاووس – هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پنجم این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۵ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۵۷۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که اسب یدرمز با چابکسواری نادر صالح پور زودتر از خط پایان گذشت.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که اسب آکام با چابکسواری بنیامین جرجانی عنوان اول را به دست آورد.

در دور سوم اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که اسب ژورا با چابکسواری عیدمحمد غراوی موفق به کسب مقام اول شد.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۴۸ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که اسب آزامر با چابکسواری محمد خوجملی زودتر از خط پایان عبور کرد.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و ۴۸ تا ۵۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که ایلوسیو با چابکسواری امین محمدی نخستین اسب از خط پایان عبور کرد.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه و چهار ساله با امتیاز نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که اسب سودا با چابکسواری قربان محمد اودک موفق به کسب مقام اول شد.

لازم به ذکر است؛ هفته‌های ششم و هفتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد ۲۵ و ۲۶ آذر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 3845442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha