۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد:

لزوم مشارکت همگانی در اقدامات فرهنگی و عقیدتی

لزوم مشارکت همگانی در اقدامات فرهنگی و عقیدتی

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بینش، گفتمان، حرکت و اقدام مان باید ولایی باشد، بر لزوم مشارکت همگانی در فعالیت های عقیدتی و فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر  حجت الاسلام والمسلمین  علی بهشتی پور در همایش سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بینش، گفتمان حرکت و اقدام مان باید ولایی باشد، افزود: شناخت خط امام و حرکت در مسیر آن و ترویج فرهنگ ولایت پذیری یکی از وظایف اصلی روحانیون است.

وی با بیان اینکه اشراف بر برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی از وظایف اصلی روحانیون حاضر در این مجموعه است، افزود: ارتقاء برنامه های عقیدتی سیاسی از اولویت ها است .

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: تقویت فضای دینی و انقلابی در ناجا از ضروریات است و در این راستا باید راهکارهای مناسبی را اجرایی کرد.

وی اضافه کرد: در فعالیت ها، اقدامات فرهنگی و عقیدتی باید مشارکت همگانی وجود داشته باشد و از ظرفیت افراد توانمند نیز برای انجام فعالیت های تبلیغاتی و عقیدتی بهره مند شد.

حجت الاسلام بهشتی پور با بیان اینکه خوشبختانه نیروی انتظامی یک مجموعه دینی، انقلابی و اسلامی است، ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآنی از طریق آزمون حفظ قرآن یکی از برنامه های محوری سازمان عقیدتی سیاسی است که به جد دنبال می شود، هر چند که در اجرای این آزمون به دنبال ارائه آمار و ارقام نیستیم و صرفا ترویج فرهنگ قرآنی و دینی مد نظر است.

وی با بیان اینکه ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مأموریت های ناجا است، گفت: باید در این زمینه فرهنگ سازی کنیم.

جانشین عقیدتی سیاسی بر تحکیم بنیان خانواده نیز تأکید کرد و گفت: تحکیم بنیاد خانواده و اهمیت به مسئله خانواده محوری می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله در خدمتگزاری توفیق روزافزون داشته باشیم و بتوانیم در اجرای منویات مقام معظم رهبری سرباز خوبی باشیم.

کد خبر 3845968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha