۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۷

سفرای کشورهای آفریقایی با مدیران وزارت علوم دیدار کردند

سفرای کشورهای آفریقایی با مدیران وزارت علوم دیدار کردند

جمعی از سفرای کشورهای آفریقایی در تهران با مدیران وزارت علوم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حسین سالار آملی قائم مقام وزیر در امور بین الملل، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی و جمعی از روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با سفرای کشورهای آفریقایی در تهران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در خصوص وضعیت دانشگاه های ایران و تحصیلات تکمیلی، روند ارائه بورس و نحوه تحصیل دانشجویان خارجی در ایران گزارشی ارائه کرد.

وی به برنامه وزارت علوم درخصوص تعاملات علمی بین المللی اشاره کرد و گفت: ایران بر همکاری با کشورهای آفریقایی و ارائه رشته های فنی و حرفه ای برای دانشجویان این کشورها برنامه ریزی کرده به طوری که دانشگاه های ایران در این زمینه از ظرفیت های خوبی در مقاطع دکتری و پسا دکتری برخوردار هستند.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان نیز در این جلسه گفت: دانشگاه های ایران آماده همکاری های آموزشی با کشورهای آفریقایی هستند.

سفرای کشورهای آفریقایی در تهران در این جلسه به بیان نظرات خود در خصوص همکاری های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه های ایرانی و نحوه ارائه بورس به دانشجویان این کشورها پرداختند.

کد خبر 3847309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha