۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۵

روز پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال؛

پیروزی پارسه تهران مقابل شهرداری اراک

پیروزی پارسه تهران مقابل شهرداری اراک

در نخستین مسابقه از روز پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال تیم پارسه تهران موفق شد مقابل شهرداری اراک به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ هفته یازدهم و پایانی دور رفت سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، تبریز، ارومیه، آمل و اردکان در حال پیگیری است.

در نخستین بازی خانه والیبال تهران تیم های پارسه تهران و شهرداری اراک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان فرهاد نفرزاده( سرمربی پارسه تهران) موفق شدند با پیروزی در بازی خانگی جایگاه خود در هفته پایانی دور رفت را در جدول مسابقات بهبود بخشند.

ترکیب تیم والیبال پارسه را در این دیدار رامین خانی٬ رضا آقایی٬ پوریافیاضی٬ علی اصغر مجرد٬‌رسول نجفی٬‌ جواد حسین‌آبادی و علی حسین تشکیل دادند.در تیم شهرداری اراک نیز علی نادی٬ بهنام حاجی‌پوری٬ بهزاد به نژاد اسماعیل معلی٬‌ونلین کادانکوف٬ مصطفی عباسلو و هادی سید نیازی در میدان حضور داشتند.

اگرچه شاگردان علی نقدی(سرمربی تیم شهرداری اراک) با توجه به جایگاه پایین خود در جدول رقابتها تلاش زیادی برای کسب نتیجه در ست اول کردند اما وقت استراحت فنی نخست ست اول با نتیجه ۸ بر ۵ به نفع پارسه به پایان رسید. پارسه تهران در وقت استراحت فنی دوم نیز ۱۶ بر ۱۲ پیش افتاد تا سرانجام ست نخست این بازی را با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

در ست دوم سورمه ای پوشان پارسه تهران موفق شدند در وقت استراحت فنی نخست همچون ست قبل ۸ بر ۵ پیش بیفتند. وقت استراحت فنی دوم نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به نفع پارسه تهران به پایان رسید و تیم تهرانی موفق شد همچون ست نخست،ست دوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

در ست سوم پارسه تهران مجددا موفق شد در وقت استراحت فنی نخست با نتیجه ۸  بر ۵  به پیروزی برسد. وقت استراحت فنی دوم نیز ۱۶ بر ۱۲ به نفع پارسه تهران به پایان رسید.پارسه تهران ست سوم را نیز با نتیجه ۲۵  بر ۲۲ به پیروزی رسید تا سه امتیاز این دیدار را با برد در سه ست پیاپی بدست آورد.

پارسه تهران با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و باید منتظر پایان دیدارهای دیگر هفته برای تعیین جایگاه نهایی خود در جدول نیم فصل نخست باشد. تیم شهرداری اراک نیز ۶ امتیازه باقی ماند.  از دقایقی دیگر (ساعت ۱۷/۳۰ )مهمترین و حساس ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر میان دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران آغاز خواهد شد. دو تیم که شرایط بسیار نزدیکی در جدول مسابقات با هم دارند، برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف هم می روند.

کد خبر 3847347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha