۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۲۳:۱۱

مصطفی کارخانه:

برای تک تک امتیازات برنامه داشتیم/ شخصیت قهرمانی پیدا کردیم

برای تک تک امتیازات برنامه داشتیم/ شخصیت قهرمانی پیدا کردیم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از صدرنشینی در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: این پیروزی و موفقیت به ما شخصیت قهرمانی داد و حالا باید به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کارخانه پس از پیروزی مقابل پیکان و کسب قهرمانی نیم فصل نخست گفت: این موفقیت را به پرسنل زحمتکش بانک سرمایه تبریک می گویم. ما همواره شرمنده این عزیزان هستیم و صمیمانه از مدیریت بانک سرمایه که همیشه یار و پشتیبان ما بودند تشکر می کنم. این حمایتها باعث شد تا بازیکنان با تمام وجود بجنگند.

وی افزود: ما برای پوئن به پوئن بازی خود برنامه داشتیم. با وجود اینکه دو بر یک از پیکان عقب افتادیم تسلیم نشدیم. تیم ما جهانی تمرین می کند و برنامه ریزی مان نیز جهانی است. اما هنوز دور برگشت باقی است و این برد و باختها چندان مهم نیست. مهم این است که ما با این موفقیت شخصیت قهرمانی پیدا کردیم و برای آینده امیدوار شدیم.

کارخانه با اشاره به نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال گفت: در نیم فصل دوم کار ما سخت تر می شود.چرا که تیم ها خودشان را پیدا می کنند و به هماهنگی می رسند. هر تیمی سعی می کند اگر جایی امتیاز از دست داده جبران کند. ما هم باید تلاش کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم.

کد خبر 3847674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha