۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷

دهخدا رئیس ستاد بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان شد

دهخدا رئیس ستاد بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان شد

طی حکمی از سوی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمد رضا دهخدا به عنوان رئیس ستاد بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان سال آینده در کشور تایوان برگزار می شود. به همین منظور مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی محمدرضا دهخدا را به عنوان رئیس ستاد یونیورسیاد منصوب کرد.

در حکم صدیقی آمده است:«نظر به اعزام کاروان ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برای حضور در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویی که تابستان سال ۱۳۹۶ در کشور چین تایپه (تایوان) برگزار می شود، به موجب این حکم جناب عالی به سمت رئیس ستاد مذکور منصوب می شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات و استعداد های موجود در پیشبرد امور محوله و نیل به اهداف مورد نظر شاهد  موفقیت های فنی و اخلاقی در این دوره از مسابقات باشیم.»

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۷ مرداد لغایت ۹ شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.

کد خبر 3848078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha