۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹

در مسابقات والیبال نوجوانان کشور؛

تیم والیبال کریمه قم برابر بختیاری ورامین پیروز شد

تیم والیبال کریمه قم برابر بختیاری ورامین پیروز شد

قم - در دومین روز از مسابقات والیبال نوجوانان کشور در قم، تیم والیبال کریمه قم برابر بختیاری ورامین پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور روز سه شنبه در قم، روز دوم خود را پشت سر گذاشت و تیم والیبال کریمه قم موفق شد دومین پیروزی متوالی خود را به دست بیاورد و صدرنشین شود.

تیم والیبال کریمه قم و بختیاری ورامین سه شنبه شب در سالن غدیر قم برابر یکدیگر به میدان رفتند که در این بازی تیم کریمه قم موفق شد در یک بازی دیدنی و جالب توجه با وجود شکست در ست اول بازی، در ‌نهایت ۳ بر یک فاتح این مسابقه شود.

در این مسابقه در ست اول باز ی، این تیم بختیاری ورامین بود که در یک رقابت نزدیک توانست ۲۵ بر ۲۱ برابر کریمه قم پیروز شود اما در ست دوم کریمه به خود آمد و توانست در این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ بختیاری ورامین را شکست دهد تا در مجموع ست شماری دو تیم به تساوی برسند.

در ست سوم، کریمه قم باز هم توانست نمایش فنی بهتری نسبت به تیم بختیاری ورامین ارائه کند و با ارائه یک بازی نزدیک و حساس در این ست با امتیاز نزدیک ۲۶ بر ۲۴ بختیاری ورامین را شکست داد و در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار گرفت.

در ست چهارم اقتدار تیم کریمه قم ادامه پیدا کرد و کریمه موفق شد در این ست نیز ۲۵ بر ۱۵ برنده شود و در مجموع ۳ بر یک برنده مسابقه شود تا در دومین دیدار متوالی خود نیز پیروز میدان باشد. کریمه با این پیروزی ۵ امتیازی شد.

تیم نوجوانان کریمه قم در این رقابت‌ها با ترکیب علیرضا پادام، علی بیگدلی، محمدصالح ونکی، احسان حسین‌پور، علیرضا طالب بخشایش، حسین فیروزپور، عباس طیبی، محمد میرزایی، محمد اویسی، رضا مددی، محمدمهدی پایاب، محمدحسین محمدی‌تبار، وحید شیخ‌هادی و امیر هوشنگی به مصاف حریفان می‌رود.

تیم‌های کریمه قم، لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، فرش محتشم کاشان و بختیاری ورامین در گروه نخست مقدماتی بازی‌های خود را به میزبانی باشگاه والیبال کریمه قم و سالن ورزشی غدیر انجام می‌دهند.

کد خبر 3850072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha