۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

پپ گواردیولا:

من در سیتی اخراج ناپذیر نیستم

من در سیتی اخراج ناپذیر نیستم

مربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا که این روزها تیمش را متزلزل می بیند، می داند که برای رستگاری در ورزشگاه «اتحاد» فشار بسیاری روی اوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از شکست چهار بر دو منچسترسیتی مقابل لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، که دومین شکست پیاپی این تیم بود، «پپ گواردیولا» آینده اش در سیتی را در معرض خطر می بیند.

«سیتیزن ها» که فصل را عالی شروع کرده بودند، بعد از دومین شکست پیاپی خود در هفته گذشته، هفت امتیاز از چلسی صدرنشین عقب افتادند؛ این در حالی است که مردان گواردیولا در ۱۵ بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها تنها چهار پیروزی کسب کرده اند.

گواردیولا پیش از دیدار امروز (چهارشنبه) تیمش مقابل واتفورد گفت: فوتبال به عنوان یک پروژه بلند مدت موجودیت ندارد. شما فوراً باید ببرید و اگر نبرید، در مشکل هستید. البته که باشگاه باید در بلند مدت خود را آماده کند اما مربی ها و سرمربی ها یا باید ببرند یا چیز دیگری اتفاق خواهد افتاد. در نتیجه شخص دیگری باید این مسئولیت را بر عهده بگیرد زیرا شما باید ببرید.

مرد اسپانیایی افزود: من هرگز اخراج نشده ام و این اولین باری است که در زندگیم برای مدتی طولانی پیروز نشده ام. فصل آینده بهتر خواهد بود، دو سال بعد بهتر خواهد بود اما وقتی اینجا آمدم، می دانستم که فوراً باید ببرم. حس می کنم آنها (مالکان باشگاه) به من اعتماد کردند ولی حقیقت این است که شما باید ببرید. موقعیت ما به نتایجی که می گیریم بستگی دارد. غیر از این نیست. در خیلی از موارد ناعادلانه است اما می دانید که در شرکت های بزرگ و تجارت های بزرگ، اگر چیزی کار نمی کند باید راه حلی برایش پیدا کنید. طبیعتاً کسی که باید برود، کسی است که باید به بازیکنان کمک کند تا به بهترین سطح برسند.

کد خبر 3850083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha