۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۲

استاندار کرمانشاه در اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های استان مطرح کرد؛

توسعه روابط کرمانشاه باعراق/فضای فعلی نمایشگاه‌ استان مناسب نیست

توسعه روابط کرمانشاه باعراق/فضای فعلی نمایشگاه‌ استان مناسب نیست

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه بر توسعه روابط استان با استان‌های هم جوار و کشور عراق تاکید کرد و برپایی همایش‌هایی چون فرصت های سرمایه‌گذاری را در این زمینه موثر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های استان کرمانشاه پس از ۳ روز فعالیت، عصر امروز چهارشنبه با حضور استاندار کرمانشاه به کار خود پایان داد.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه مذکور و مخالفت هایی که برای برگزاری این نمایشگاه -در زمان مذکور و همزمان با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری- شد، گفت: من اصرار کردم، بخاطر اینکه مسائل انتخابات و تحولات مهم دیگر در کشور پیش رو است، نمایشگاه به سرعت برگزار شود.

وی افزود: با وجود اینکه این نمایشگاه در مهلت کم برگزار شد، مشارکت تولید کنندگان استان خیلی خوب بود .

فضای فعلی نمایشگاه‌های استان مناسب نیست

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه سالن های نمایشگاهی کنونی کرمانشاه خیلی خوب نیست، ابراز امیدواری کرد نمایشگاه های آتی در سایت جدید نمایشگاه های استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم نمایشگاه بین المللی استان را احداث کنیم گفت: مشارکت کردن در نمایشگاه ها یک حلقه اولی است و هر ساله باید تکرار شود.

رازانی افزود: هم چنین باید آمد و شدها بین استان ما و استان های هم جوار و هم چنین استان های عراق تداوم یابد و این فرصت خیلی خوبی برای استان ما است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه و همایش ها، فرصت هایی می شود که این آمد و شدها صورت گیرد- کما اینکه امروز رئیس اتاق بازرگانی سلیمانه با خود من دیدار داشت و پیشنهادات خیلی خوبی نیز برای توسعه روابطمان داشتند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برپایی اینچنین همایش ها و نمایشگاه هایی قطعا کار خیلی خوب، مثبت و موثری است که باید تکرار کنیم و مرتب برگزار شود.

استاندار کرمانشاه، برگزاری برنامه های فرهنگی استان کرمانشاه در استان های دیگر را از جمله این برنامه ها برشمرد که می توان از طریق آن محصولات استان را عرضه کرد.

رازانی افزود: هم چنین فرصتی به وجود می آید که چنین نمایشگاه هایی را در کشور عراق و احیانا برون مرز هم برگزار کنیم و کار خوبی خواهد بود.

کد خبر 3850788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha