۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹

با حضور ۱۶ تیم؛

لیگ تنیس روز میز دختران کشور در قم آغاز شد

لیگ تنیس روز میز دختران کشور در قم آغاز شد

قم - لیگ تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور با حضور ۱۶ تیم در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دختر کشور با حضور ۱۶ تیم از جمله ۲ تیم از استان قم از صبح امروز پنج شنبه در خانه تنیس روی میز استان قم آغاز به کار کرد.

در این مسابقات ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه ۴ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و پس از برگزاری مسابقات مرحله گروهی به صورت دوره‌ای، در ‌نهایت ۸ تیم وارد جدول آسیایی می‌شوند تا برای تعیین تیم‌های برتر با هم رقابت کنند.

تیم تنیس روی میز دختران قم با ترکیب ۲ تیم الف و ب در این مسابقات حاضر است که حریفان تیم الف در دور گروهی رشد ایرانیان البرز، هیئت بوشهر و حیات همدان هستند و تیم ب استان قم نیز در گروه دوم با تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب، هیئت کردستان و آکادمی وفایی مازندران در یک گروه قرار گرفته است.

تیم الف قم با ترکیب شیما صفایی، ساره احمدی، پریناز حاجیلو، صبا سراجی، حانیه عموئیان، زهرا مصباحی با مربیگری مربی فاطمه محقق و سرپرستی آزاده مهدوی به میدان می‌رود و سارا محمدی، زینب کاکایی، مهسا رشیدی، زهرا رضا حاجی، فائزه ستوده با مربیگری مهدیه بخشی بازیکنان تیم ب قم هستند.

این مسابقات طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در خانه تنیس روی میز قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود و مسئولان هیئت تنیس روی میز استان قم ابراز امیدواری کرده‌اند نماینده قم بتواند در این مسابقات روی سکو قرار گیرد.

از نکات جالب ترکیب تیم تنیس روی میز قم حضور صبا سراجی ستاره تنیس روی میز دختران ایران از استان مرکزی در ترکیب تیم قم است که بار فنی تیم استان قم را افزایش داده است.

کد خبر 3851013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha