۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

کارلو آنچلوتی:

«راموس» به راحتی می تواند یک مهاجم باشد

«راموس» به راحتی می تواند یک مهاجم باشد

مدافع اسپانیایی «لوس بلانکوس» اخیراً گل هایی حیاتی برای تیمش به ثمر رسانده است و مربی سابق او معتقد است وی به زدن گل های معجزه آسا ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سرخیو راموس» یکی از بهترین مدافعان دنیا، طی دو هفته گذشته دوبار با گل های دقایق پایانی، رئال مادرید را نجات داده است.

راموس در دقیقه ۹۰ «ال کلاسیکو» تک گل تیمش را به ثمر رساند تا آن دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد و همچنین هفته گذشته وی گل پیروزی بخش رئال را مقابل دیپورتیوو لاکرونیا زد تا شاگردان «زین الدین زیدان» آن دیدار را با نتیجه سه بر دو پیروز شوند.

از همین رو، «کارلو آنچلوتی» سرمربی فعلی بایرن مونیخ، به تمجید از کاپیتان رئال مادرید پرداخت.

وی به «اِی اس دیاریو» گفت: او به زدن گل های معجزه آسا ادامه می دهد. این کار را انجام می دهد چون توانایی بازی کردن مقابل دروازه را دارد. در واقع وی به راحتی می تواند یک مهاجم باشد. برخی مواقع به شوخی به او می گفتم که قصد دارم تو را مهاجم نوک بگذارم. کاراکتر و شخصیت او واقعاً برای تیم ها مهم است.

آنچلوتی همه چیز را درباره راموس و گل های دیر هنگامش برای رئال مادرید به خوبی می داند. شاگردان کارلتو در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ در لیسبون مقابل اتلتیکومادرید تا دقیقه ۹۲ یک بر صفر عقب بودند که راموس موفق شد دروازه حریف را در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده باز کند و در وقت های اضافه رئال با نتیجه چهار بر یک همشهری خود را شکست داد.

آنچلوتی افزود: به نظرم آن فینال بهترین لحظه من در رئال مادرید بود. مهمترین جامی که برای خودمان هدف گذاری کرده بودیم را بردیم. تا دسامبر واقعاً عالی عمل کردیم، سپس مشکلاتی با بازیکنان مصدوم داشتیم ولی خوشبختانه قادر به فتح لیگ قهرمانان بودیم.

کد خبر 3851312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha