۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۰

رئیس سازمان اوقاف در رونمایی از گنبد علوی مطرح کرد:

ارائه خدمات به زائران با اجرای طرح توسعه حرم مطهر علوی

ارائه خدمات به زائران با اجرای طرح توسعه حرم مطهر علوی

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با تاکید بر ضرورت وحدت ملتهای ایران و عراق گفت: ارائه خدمات به زائران با اجرای طرح توسعه حرم مطهر علوی گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی در مراسم رونمایی از ضریح مرمت شده علوی، با تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام جعفرصادق(ع)، افزود: آنچه دراین ایام در عراق و سوریه به عنوان خط مقدم مبارزه با کفر و نفاق می گذرد، اتحاد همه دشمنان، علیه تشیع واسلام ناب محمدی(ص)و ملتهای مظلوم منطقه است.

وی ادامه داد: شرایط منطقه به گونه ای است که هرگونه تفرقه و دودستگی به نفع دشمنان اسلام است و آنچه بیش از هر زمان دیگر به آن نیازمندیم، وحدت، همدلی و مودت است.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: امروز نیز با پیروی از آن پیامبر رحمت و آن امام متقین به لطف همکاری و همدلی دو ملت  ایران و عراق خدمات گسترده ای به زائرین ارایه شده است که بارزترین آن در نجف اشرف، ساخت صحن حضرت زهرا (س) به عنوان طرح توسعه حرم مطهر علوی است.

رییس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: پروژه گنبد مرمت شده حرم مطهر علوی نیز با نام طرح یا علی (ع) امروز درحالی پرده برداری میشود که با تلاش و کوشش صنعتگران و هنرمندان حدود ده هزار خشت مطلای تاریخی آن درل یک سال گذشته ترمیم شده تا جلوه ای دوباره به آستان علوی که نگینی درخشان از میراث فرهنگی جهان تشیع است، ببخشد0 

وی گفت: این پروژه در ادامه بازسازی همه گنبدهای حرمهای مطهر در کربلا، کاظمین و سامرا با تلاش هنرمندان و خادمان اجرا شده است.

 

کد خبر 3852459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha