۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶

کشف محموله ۲ میلیاردی سیگار و پارچه قاچاق در پوشش حمل حبوبات

کشف محموله ۲ میلیاردی سیگار و پارچه قاچاق در پوشش حمل حبوبات

 فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله سیگار و پارچه قاچاق در پوشش حمل حبوبات در جاده مخصوص کرج – تهران به ارزش دو میلیارد ریال  خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر سردار بخشعلی کامرانی صالح  گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، از حمل یک محموله سیگار و پارچه قاچاق از استان های غربی کشور به تهران مطلع شدند.

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه کامیون یک محموله سیگار و پارچه قاچاق را از استان های غربی کشور به تهران بزرگ منتقل و پس از دپوی آن ها در باراندازی در تهران، اقدام به توزیع آنها کنند.

سردار کامرانی صالح افزود: با هماهنگی مقام قضائی سه اکیپ از ماموران با استقرار در اتوبان کرج- قزوین با رعایت کلیه جوانب قانونی و ملاحظات حفاظتی، خودروی مذکور را در جاده مخصوص کرج - تهران شناسایی و با صدور دستور ایست خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از کامیون مذکور ۶۵ کارتن سیگار (معادل ۶۵۰ هزار نخ)، ۹۰ طاقه پارچه و دو هزار و ۸۸۰ ثوب انواع روسری قاچاق در پوشش بار حمل حبوبات (لپه) به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف کردند و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 3853993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha