۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

امنیت کنونی کشور مدیون خون شهدا و تلاش ایثارگران است

امنیت کنونی کشور مدیون خون شهدا و تلاش ایثارگران است

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: سربلندی، عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی مدیون تلاش‌های هشت ساله رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، احمد لطفی در دیدار با یکی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اظهار داشت: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی بزرگ کربلای معلی حاصل خون‌های پاکی است که شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای سربلندی ایران اسلامی به پای انقلاب ریخته‌اند تا با ایجاد امنیت مردم بتوانند به زیارت سالار شهیدان دست یابند.

وی اضافه کرد: تفسیر و تاویل شعار انقلابی رزمندگان اسلام که در مناطق جنگی می‌گفتند یا زیارت یا شهادت امروز به خوبی در زیارت کربلا دیده می‌شود که سبب شده هیمنه پوشالی استکبار جهانی در هم ریزد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر عنوان کرد: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عبادتی است که کمترین کار در راستای حقی است که بر گردن مردم ایران وجود دارد.

لطفی عنوان کرد: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند که اگر آن از خودگذشتگی‌ها و شهامت‌های آن روزهای حماسی نبود معلوم نیست که کدام ظالم غارتگر، سرمایه‌های مادی و معنوی مملکت را چپاول می‌کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان کمیته امداد در استان بوشهر در کنار وظایف محوله خود در رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت، سرکشی مستمر به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را در برنامه کاری خود دارند.

کد خبر 3854856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha