۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

یحیی توره:

می‌خواهم سیتی بزرگتر از یونایتد باشد/ حس ۲۰ سالگی دارم!

می‌خواهم سیتی بزرگتر از یونایتد باشد/ حس ۲۰ سالگی دارم!

ملی پوش ساحل عاجی «سیتیزن ها» از سرمربی خود حمایت می کند و می خواهد که تیمش به افتخارآفرینی ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمله علنی «دیمیتری سلوک» مدیر برنامه های «یحیی توره» به «پپ گواردیولا»، وی را در اکثر بازی های این فصل از ترکیب اصلی منچسترسیتی دور نگه داشت.

عذرخواهی دیر هنگام این بازیکن ۳۳ ساله سبب شد تا وی دوباره به ترکیب اصلی سیتی بازگردد و با دو گلی که مقابل کریستال پالاس در پیروزی دو بر یک سیتی به ثمر رساند، شروعی باور نکردنی را رقم زد. اکنون سیتی هر چهار بازی خود در لیگ برتر را که از ابتدا با توره شروع کرده است، پیروز شده است.

توره که از سال ۲۰۱۰ به این باشگاه ملحق شده است، در پایان این فصل قراردادش با «سیتیزن ها» به اتمام می رسد.

وی به خبرنگاران گفت: برای تاریخ سازی به این باشگاه آمدم. می خواستم این باشگاه را تغییر دهم، می خواهم این باشگاه از یونایتد بزرگتر باشد. می دانم که کار زیادی می برد ولی این آرزوی من است. خوش شانم که در باشگاه های بزرگی چون بارسلونا و المپیاکوس بازی کرده ام. این دو تیم پیش از این نیز همیشه قهرمان بودند. اما سیتی فرق داشت، چیزهایی تغییر کرده است و حالا خوشحالم که هر ساله در کورس قهرمانی هستیم. حتی اگر ببازیم یا اتفاق بدی بیفتد، سال بعد مالک باشگاه پول بیشتری تزریق می کند و بازیکنان بهتری جذب می کند. این چیزی است که دوست دارم، چالش، من عاشق چالش هستم. می خواهم کار مهمی بکنم. تا به حال دوبار قهرمان لیگ برتر شده ام و از این بیشتر می خواهم، داستان جدید دیگری می خواهم.

توره به غیر از دو قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام اتحادیه و جام حذفی را نیز در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ تجربه کرده است.

وی درباره جوانگرایی در تیم گفت: در حال حاضر حس ۲۰ سالگی دارم. نقش من کنترل آهنگ حرکت تیم با توپ، سازماندهی و صحبت کردن با بازیکنان است، من با تجربه ام. ما تیمی هستیم که می خواهیم فوتبال بازی کنیم اما برخی مواقع باید به بازیکنان گفت مراقب باشید، به خصوص در ضد حمله. من به زمین بازی تعلق دارم ولی حتی اگر بازی نکنم، می خواهم که برای تماشای بازی در استادیوم باشم. همیشه قصد دارم پیشرفت کنم. برای هر موقعیتی کاملاً آماده خواهم بود. ۱۰۰ درصد توانم را برای باشگاه و هواداران خواهم گذاشت. این هوادران تنها کسانی هستند که همیشه نام مرا صدا می زنند، که باعث خوشحالی خانواده ام می شوند. اگر بیش از این از دستم برآید، انجام خواهم داد. همیشه می جنگم تا تیمم یک درجه بهتر شود.

کد خبر 3856008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha