۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

امام جمعه ایلام:

فرهنگ انقلابی ملت ایران با منافع دنیای غرب در تضاد آشکار است

فرهنگ انقلابی ملت ایران با منافع دنیای غرب در تضاد آشکار است

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ الهی و انقلابی ملت بزرگ ایران با منافع دنیای غرب که تنها در پی استثمار ملت های مظلوم هستند، در تضاد آشکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر ارشاد اظهار داشت: ملت آزاده ایران با انقلاب خود در سال ۵۷ دریچه ای را به سوی کشورهای ستمدیده برای خارج شدن از یوغ استثمار و چپاول کشورهای غربی گشود که باعث شد انقلاب های بزرگی به تاسی از این حرکت و نهضت در نقاط مختلف جهان شکل بگیرد.

وی افزود: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست ها با درک این موضوع طی ۳۷ سال گذشته تلاش کرده اند با رخنه در صفوف ملت و مسئولان این حرکت را دچار تزلزل کنند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از حربه های دشمنان هجمه فرهنگی است که در قالب تولید فیلم های مبتذل و موسیقی مستهجن تلاش می کنند جوانان ایرانی را از فرهنگ اصیل اسلامی ، ایرانی دور و آنرا به فرهنگ منحط غربی آلوده کنند.

لطفی ادامه داد: با توجه به عمق و ریشه عقاید اسلامی ملت ایران تاکنون نتواسته اند در رسیدن به این هدف خود موفق باشند ولی باید همچنان هوشیاری کاملی از سوی مردم و مسئولان وجود داشته باشد تا ارزش های انقلابی کمرنگ نشود.

وی اضافه کرد: تولید فیلم هایی همچون یوسف پیامبر، مختارنامه، معمای شاه و ... توانسته است تا حدودی نسل جدید را با ارزش های اسلامی ایرانی آشنا کند ولی این تعداد بسیار کم است و باید در زمینه ساخت این آثار اهتمام بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه ایلام به نقش مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تاکنون رشادت های ایلامی ها در قالب فیلم و سریال بخوبی معرفی نشده و می طلبد هنرمندان در این عرصه ورودی بیشتری داشته باشند.

کد خبر 3856032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha