وزیر ارتباطات خواستار پیشبرد پروژه های اقتصاد مقاومتی شد

وزیر ارتباطات خواستار پیشبرد پروژه های اقتصاد مقاومتی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بررسی پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه، خواستار پیشبرد هرچه بهتر این پروژه ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور همه اعضای ستاد، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و مجریان پروژه های اقتصاد مقاومتی این وزارتخانه، روسا و دبیران کمیته‌های‌ اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های تابعه، برای پیگیری اقدامات صورت گرفته در زمینه ۷ پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت ICT برگزار شد.

در این جلسه گزارش پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی براساس اقدامات صورت گرفته به همراه چالش‌های موجود در این بخش، ارائه شد.

وزیر ارتباطات در بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، خواستار استفاده از تمام ظرفیتها و توان مجموعه وزارت ارتباطات برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه‌ها و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی شد.

وی بر اهمیت و اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و از مجریان پروژه‌ها خواست از تمام ظرفیت و توان این وزارتخانه و دستگاههای تابعه برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه‌ها، رفع چالش‌ها و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

کد خبر 3858518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha