۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴

مدیر کل حفاظت محیط زیست قزوین:

۱۳ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

۱۳ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

قزوین- مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین از دستگیری ۱۳ نفر شکارچی متخلف در حین شکار و حمل اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در حوزه های قزوین، آبیک، و بوئین زهرا خبر داد.

سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در حوزه های استحفاظی شهرستان های استان در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه های استحفاظی شهرستان های قزوین، آبیک وبوئین زهرا موفق شدند ۱۳ نفر شکارچی متخلف را با سه قبضه اسلحه، یک قبضه اسلحه قاچاق، لاشه یک راس کل وحشی، یک عدد چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی در حوزه قزوین، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق در حوزه بوئین زهرا، دو قبضه اسلحه متعلق به غیر، دو قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک در حوزه آبیک و یک قبضه اسلحه و یک قطعه کبک توسط یگان حفاظت محیط زیست اداره کل دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم، برای بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارایه شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

کد خبر 3859123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha