۵ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۵۰

به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان

برخی از مدارس شهرستان های آذربایجان شرقی تعطیل شد

برخی از مدارس شهرستان های آذربایجان شرقی تعطیل شد

تبریز - به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان، برخی از مدارس شهرستان های آذربایجان شرقی تعطیل شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرگار مهر گفت: در شیفت قبل از ظهر روز دوشنبه دربخش نظرکهریز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و تمام مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام شد و بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع و امتحانات نهایی سر موعد برگزار خواهد شد.

نادر فکورنیا ادامه داد: در شهرستان شبستر و بخش های صوفیان و تسوج  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول در مناطق شهری و روستائی وکلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است و مدارس مقطع متوسطه دوره ی دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد و امتحانات نهائی سر موعد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان آذرشهر، بخش گوگان و ممقان در شیفت صبح مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری آذرشهر و ممقان و تمام مقاطع مدارس روستایی و استثنائی تعطیل است، ادامه داد: مدارس مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستایی و تمام مقاطع مدارس استثنایی در بخش خاروانا تعطیل اعلام می شود و مدارس مقاطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه دوره ی اول و دوم در مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

فکورنیا افزود: در شهرستان اسکو و شهر جدید سهند و بخش های ایلخچی و خسروشاه  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام شد. مدارس مقاطع متوسطه دوره ی اول و دوم در مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان ورزقان مدارس مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستائی و تمام مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است، ادامه داد: مدارس مقاطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه دوره ی اول و دوم در مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

فکورنیا افزود: در شهرستان چاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستائی و تمام مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است و مدارس مقاطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه دوره ی اول و دوم در مناطق شهری و روستائی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع می شوند. در شهرستان میانه و آچاچی مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری وکلیه مقاطع مدارس مناطق روستائی و تمام مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است.

وی با بیان اینکه در شهرستان هشترود مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و تمام مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است، ادامه داد: مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

فکورنیا افزود: در شهرستان مرند مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی و تمام مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است. در شهرستان بستان آباد  نیز مدارس تمام مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد .

وی ادامه داد: در بخش کندوان مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول و کلیه مدارس استثنایی تعطیل اعلام می شود. در شهرستان هریس مدارس مقاطع پیش دبستانی و  ابتدایی  تعطیل است. در شهرستان جلفا نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستایی  و مقطع متوسطه اول مناطق روستایی و کلیه مدارس استثنایی  تعطیل اعلام‌ شد.

فکورنیا افزود: همچنین مدارس متوسطه اول شهری و متوسطه دوم شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع خواهد شد. در بخش سیه رود شهرستان جلفا مدارس مقاطع پیش دبستانی و  ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل است.

کد خبر 3859952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha