در قالب یک کارگاه؛

تجاری سازی فناوری آموزش داده می شود

تجاری سازی فناوری آموزش داده می شود

کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری، کارگاهی آموزشی برای آموزش اصول کاربردی مذاکره و تنظیم قراردادهای تحقیق و توسعه و تجاری سازی فناوری و حقوق مالکیت فکری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادها (اصول کاربردی مذاکره و تنظیم قراردادهای تحقیق و توسعه و تجاری سازی فناوری و حقوق مالکیت فکری) توسط یکی از کارگزاران کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

«استراتژی های مربوط به مدت قرارداد، پیش پرداخت و تعامل با ناظر»، « استراتژی مستثنا کردن دستاوردهای قبلی مجری از مفاد قرارداد»، « استراتژی های تعیین وضعیت مالکیت دستاوردهای قرارداد»، « مفهوم، فواید و چالش های استراتژی»، و « درآمد بیشتر از سهم مالکیت فکری کمتر» از جمله مطالبی هستند که در این کارگاه آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

این کارگاه آموزشی با حمایت ۷۰ درصدی کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

مدیران صادرات و بازرگانی شرکت‌ها، کارشناسان واحد حقوقی و انعقاد قرارداد، کارشناسان و مدیران بازرگانی، خرید و تدارکات، کلیه دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، MBA، اقتصاد، سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازرگانی خارجی از مخاطبان این دوره آموزششی می توانند باشند.

این کارگاه در تاریخ ۲۳ دی ماه سال جاری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 3862647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha