۹ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی:

حماسه ۹ دی فتنه را خاموش کرد/فتنه‌های دیگری در راه است

حماسه ۹ دی فتنه را خاموش کرد/فتنه‌های دیگری در راه است

کرمانشاه- رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی فتنه را خاموش کرد گفت: اما باید مراقب بود چرا که فتنه های دیگری در راه است و دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ حماسه ۹ دی امروز پنج شنبه و با حضور آحاد مردم و مسئولین  در مسجد جامع شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

فریدون عباسی در این مراسم اظهار داشت: ۹ دی نشانگر عزت و استقلال مردم و پیشی گرفتن آنها از نخبگان و خواص جامعه است.

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی افزود: در ۹ دی سال ۸۸ بسیاری از خواص و نخبگان از مردم عقب ماندند و مردم به موقع در مقابل دشمن تصمیم گرفتند و به آن عمل کردند.

عباسی تثبیت نظام را یکی از نتایج مثبت حماسه ۹ دی عنوان کرد و گفت: نقش مدیریت راهبردی رهبری، رابطه مردم با رهبر خود و حمایت مردم از اهداف رهبری سبب ایجاد این حماسه عظیم شد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در سال ۸۸ مدعی تقلب در انتخابات شدند، تصریح کرد: با وجود اینکه شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد اما این موضوع به روز قدس کشیده شد و در آنجا بود چهره ظاهری و باطنی این جریان را نشان داد.

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه هدف فتنه گران در سال ۸۸ بر اندازی نظام جمهوری اسلامی بود، خاطر نشان کرد: فتنه گران در روز قدس شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" و شعارهای ضد جمهوریت سر دادند که می‌خواستند ایران را متهم به چرخش به سمت شرق کنند و امروز نیز می‌گویند منتقدین برجام به اسرائیل خدمت می‌کنند.

این جانباز هسته ای بیان داشت: به عینه شاهد بودم همان افرادی که در آخرین روز از ماه مبارک رمضان شعارهای ضد جمهوریت سر می دادند حرمت ماه رمضان را شکستند و در مقابل روزه داران روزه خواری کردند.

عباسی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ عده‌ای فریب خوردند، تصریح کرد: جریان ضد دیانت و ضد انقلاب، سازمان یافته آمد تا مسائل را هدایت کرده و مردم را با کشاندن به خیابان‌ها به درگیری با نیروهای مدافع نظام سوق دهد.

وی گفت: هتک حرمت این جریانات به امام حسین (ع) و یاران با وفایش باعث شد تا مردم وارد میدان شده و با تکیه بر ایمان و به جوش آمدن غیرتشان این مسئله را برطرف کردند.

عباسی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌ها بسیار با اهمیت است، تاکید کرد: نمونه بارز چنین حضوری حماسه ۹ دی بود، به نحوی که فتنه‌ خاموش شد.

وی با بیان به اینکه فتنه‌های دشمنان نظام پایان نیافته است، خاطر نشان کرد: فتنه‌های دیگری در راه است و دشمنان نظام برای غلبه بر ایران دست به هر کاری می زنند و از هر طریقی عمل می کنند.

کد خبر 3863402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha