۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی

خیران خراسان شمالی ۱۴ میلیارد ریال به طرح محسنین کمک کردند

خیران خراسان شمالی ۱۴ میلیارد ریال به طرح محسنین کمک کردند

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیران استان ۱۴ میلیارد و۷۱۹ میلیون ریال به طرح محسنین کمک کردند.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طی این مدت حامیان به خانواده های مشمول طرح محسنین ۱۴ میلیارد و۷۱۹ میلیون ریال کمک کردند که هفت میلیارد و۹۲۸ میلیون ریال ازاین کمک ها نقدی و مابقی نیزغیرنقدی بوده است.

اهرابی با اشاره به اینکه طی این مدت بیشترین کمک ها به این خانواده ها توسط خیران بجنوردی صورت گرفته، افزود: از ابتدای امسال تاکنون خیران بجنوردی بیش از چهارمیلیارد ریال به خانواده های مشمول طرح محسنین کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: خیران اسفراینی با دومیلیارد و۴۰۰ میلیون ریال، مانه وسملقان با دو میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال، گریوان با یک میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال کمک دررتبه های بعدی قراردارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه دراین طرح به منظورحمایت از خانواده های نیازمند، بیمار، سالمند وغیره جذب حامی می شود، اظهارکرد: در حال حاضر برای سه هزارو۶۵۰ خانواده نیازمند در غالب طرح محسنین پروندهتشکیل شده است که از این تعداد برای دو هزارو۲۵۱ مورد حامی جذب شده است.

اهرابی با اشاره به اینکه حامیان درغالب کمک های نقدی و غیرنقدی ماهیانه خدماتی را به این خانواده ها ارائه می دهند، افزود: تعداد یک هزارو۳۹۹ مورد ازخانواده های طرح محسنین حامی ندارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد چهارهزارو۷۷۰ خیردر استان برای کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری می کنند.

کد خبر 3865362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha