۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲

در دانشگاه علم وصنعت ایران؛

کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت برگزار می شود

کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت برگزار می شود

نخستین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت ۳۰ دی ماه جاری توسط دانشگاه علم و صنعت ایران در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین علی احمدی استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران هدف از برگزاری این کنفرانس را، تقویت گفتمان پیشرفت اسلامی ایرانی به جای گفتمان توسعه عنوان کرد و گفت: در این رهگذر مبانی اصلی حرکت بر اساس تعالیم انسان ساز اسلام، سخنان مقام معظم رهبری، رویکرد انقلاب اسلامی و فرمایشات امام خمینی (ره) مورد توجه قرار می گیرد.

دبیر کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت، افزود: دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران ، براساس اهداف تعیین شده در سند چشم انداز دانشگاه و با همکاری اندیشمندان حوزه و دانشگاه، به برگزاری اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت اقدام کرده است. براین اساس از همه صاحبنظران دعوت به عمل می آید تا آثار وزین علمی، اعم از مقاله، کتاب، طرح پژوهشی و پایان نامه را به این کنفرانس ارسال کنند.

وی مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس را تا ۱۵ دی ماه اعلام کرد و گفت: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

از جمله محورهای مهم این کنفرانس می توان به فلسفه و مبانی اسلامی پیشرفت، اصول و قواعد ارزشی حاکم بر پیشرفت، مدیریت و مهندسی پیشرفت انقلاب اسلامی در جهان، مدیریت و مهندسی پیشرفت علم و فناوری، مدیریت و مهندسی پیشرفت فرهنگی، مدیریت و مهندسی پیشرفت اقتصادی، کارآفرینی و مدیریت کسب وکار، مهندسی میان رشته ای موثر در پیشرفت با رویکرد اسلامی و مباحثی مانند اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، قدرت نرم، سبک زندگی و .... اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر در سایت این کنفرانس به نشانی http://icmpe.ir در دسترس است.

کد خبر 3866494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha