۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان:

بیش از ۶۰۰ بدمینتون باز در همدان فعالیت می‌کنند

بیش از ۶۰۰ بدمینتون باز در همدان فعالیت می‌کنند

همدان- دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان گفت: بیش از ۶۰۰ بدمینتون باز در دو بخش آقایان و بانوان در همدان فعالیت می‌کنند و روزبه‌روز تعداد علاقه‌مندان به این رشته در حال افزایش است.

علیرضا صفی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت رشته بدمینتون استان‌همدان اظهار داشت: استقبال بانوان از این رشته بسیار چشمگیر است و نزدیک به ۱۵۰ نفر از این تعداد در بخش بانوان فعال هستند و در سال‌های گذشته بانوان ثابت کرده‌اند که می‌توانند در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و تعدادی زیادی نیز با سایر بیمه‌های ورزشی در رشته بدمینتون فعالیت دارند.

دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان با بیان اینکه ورزش بدمینتون در استان‌همدان پیشرفت فراوانی داشته است، گفت: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان از این رشته و تلاش‌های اعضای هیئت و مربی بدمینتون استان باعث شده تا این رشته در استان‌همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

صفی زاده خاطرنشان کرد: فعالیت در شهرستان‌های استان‌همدان نیز رو به رشد بوده و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر نیز در شهرستان‌ها در رشته بدمینتون فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به استعدادیابی بدمینتون استان‌همدان بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی بدمینتون استان‌همدان توجه به امر استعدادیابی است.

دبیر هیئت بدمینتون استان‌همدان عنوان کرد: تابه‌حال نیز استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده‌ایم و آینده بدمینتون همدان بسیار روشن خواهد بود.

کد خبر 3866605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha