۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

امام جمعه ایلام:

امنیت راهبردی ترین نقشه راه توسعه کشور است

امنیت راهبردی ترین نقشه راه توسعه کشور است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: امنیت راهبردی ترین نقشه راه توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله محمد نقی لطفی امروز در همایش سالیانه کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امنیت از مهمترین ارکان حکومت ها در دنیا محسوب می شود.

وی ادامه داد: همه عرصه های مختلف کشور اعم از سیاست، فرهنگ،اقتصاد به مسئله امنیت گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امنیت را مهمترین و راهبردی ترین نقشه راه توسعه و پیشرفت کشور خواند و گفت: امنیت در ایران اسلامی سپری محکم در برابر هجمه های نظامی دشمنان است.

وی با اشاره به نا امنی های موجود در کشور های همسایه ، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز با وجود تهدیدات و دشمنی ها با پشتوانه مردم و رهبری حضرت امام (ره) توانست در مقابل دشمنان بایستد و امروز می بینیم که ایران اسلامی از امن ترین کشورهای دنیا است.

آیت الله لطفی در ادامه به توطئه های دشمن در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن متوجه شده است که با جنگ سخت نمی تواند با ملت ایران مقابله کند.

وی گفت: با وجود اینکه دشمنان خود جنگ نظامی علیه ایران را کاری احمقانه می دانند، اما متاسفانه در داخل کشور کاسبان سیاسی و کسانی که دنبال این هستند که هم خودشان را به عنوان وابسته و جاده صاف کن دشمن معرفی کنند و هم اینکه اهرمی در داخل کشور علیه نظام باشند ، ادعا می کنند که سایه جنگ بواسطه دیپلماسی قوی آن ها و برجام از سر کشور دور شد.

امام جمعه ایلام چنین تحلیل هایی را بسیار ساده لوحانه عنوان کرد و گفت: این چنین سخن گفتن دشمن را امیدوار می کند که می تواند با تهدید و ارعاب ملت ایران را به عقب نشینی وادار نماید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان، برجام نافرجام برباد رفته را بر کشور ما تحمیل کردند، گفت: امروز هر کس با الفبای مسائل سیاسی در جهان آشنا باشد می فهمد که برجام هیچ دستاوردی برای کشور ما نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: نیروهای مسلح، حضور مردم در صحنه و رهبری سه ضلع قدرت بازدارندگی کشور در مقابل دشمنان است.

وی در ادامه فتنه ۸۸ را آیینه عبرت خواند و گفت: یکی از مولفه های مهم فتنه شناسی، موضع گیری بجا و بحق و در وقت بروز فتنه  بصیرت است.

وی امنیت استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امنیت پایدار  این استان با وجود ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور نا امن عراق نتیجه تلاش های خالصانه پلیس خدمتگذار است.

کد خبر 3866842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha