۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۲

خامس رودریگز:

می خواهم در رئال مادرید بمانم/ همه ما می خواهیم بازی کنیم

می خواهم در رئال مادرید بمانم/ همه ما می خواهیم بازی کنیم

ستاره کلمبیایی «لوس بلانکوس» به خاطر شایعات بسیاری مبنی بر ترک «سانتیاگو برنابئو» در ژانویه٬ دوره پر سر و صدایی را سپری می کند اما تایید کرده است که در رئال می ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ تیم فوتبال رئال مادرید ]چهارشنبه شب در چارچوب رقابت های کوپا دل ری به مصاف سویا رفت که موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

«خامس رودریگز» که اکثر بازی های این فصل را تحت هدایت «زین الدین زیدان» از روی نیمکت دنبال کرده است٬ در این دیدار از ابتدا در میدان بود و دو گل به ثمر رساند.

اگرچه صحبت های بسیاری حول انتقال خامس در ماه ژانویه به گوش می رسد٬ اما این ستاره سابق موناکو قصد دارد در پایتخت اسپانیا بماند.

وی گفت: همه ما در این تیم می خواهیم که بازی کنیم و زمان های دشواری را سپری می کنیم اما اکنون سال جدیدی برای من آغاز می شود و در مادرید خواهم ماند. فقط می خواهم زمانیکه فرصت بازی به من داده می شود خوب بازی کنم٬ می خواهم مثل امروز که با گلزنی به تیم کمک کردم، قادر به انجام کارهای خوب باشم.

این بازیکن ۲۵ ساله معتقد است علیرغم پیروزی سه بر صفر مقابل سویا در دیدار رفت٬ هنوز کار برای صعود به دور بعد کوپا دل ری تمام نشده است.

وی افزود: نتیجه خوبی است ولی صعود به دور بعد مسجل نشده است و ما باید به سویا برویم و با تمرکز و جدیت بالایی بازی کنیم.

کد خبر 3869485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha