۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

در قالب بودجه حمایتی؛

۲۱۴ میلیون تومان جایزه نمایشگاه مطبوعات به ۶۳ رسانه پرداخت شد

۲۱۴ میلیون تومان جایزه نمایشگاه مطبوعات به ۶۳ رسانه پرداخت شد

بنابر اعلام ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ۲۱۴ میلیون تومان جایزه رسانه‌های فعالِ این دوره، به حساب صاحبان امتیاز ۶۳ «رسانه فعال» در نمایشگاه امسال، واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبالغ حمایتی ۶۳ رسانه فعال بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، به حساب صاحبان امتیاز آنها پرداخت شد.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، امسال بیش از ۳۰۰ نشست توسط رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد که طبق وعده قبلی و با هدف ارتقای کیفی فعالیت‌های مطبوعاتی، تقویت ارتباط موثر و دوسویه میان رسانه‌ها و مردم و همچنین حمایت ویژه از فعالیت رسانه‌های بخش خصوصی، از ۶۳ رسانه گروه‌های ۹ گانه نمایشگاه که در جدول شاخص‌های ارزیابی غرفه برتر، امتیاز بالاتری نسبت به سایرین کسب کردند، تقدیر به عمل آمد.

شاخص‌هایی چون برگزاری برنامه‌های جانبی و مرتبط با نمایشگاه، حضور مدیران و تحریریه رسانه در نمایشگاه، خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف در کنار میزان رضایت‌مندی مردم در نظرسنجی‌های انجام شده، در انتخاب این رسانه‌ها موثر بوده است.

طبق تصمیم شورای سیاستگذاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ۱۰ درصد از گروه‌های ۹ گانه این نمایشگاه در زمره غرفه‌های فعال نمایشگاه بیست و دوم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در بخش نشریات استانی، نشریات صفای سخن ۵، نقد حال و همدان پیام هر کدام ۴، نی‌ریزان فارس و اتفاقیه خراسان هر کدام ۲ و ستاره شرق ۲ میلیون تومان به عنوان جایزه فعالیت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات دریافت کرده‌اند.

در بخش نشریات کودک، سروش کودک ۳ و فندق ۴ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش نشریات دین و اندیشه، عقیق ۵، تقریب ۴ و حوزه ۳ میلیون تومان تشویق شده‌اند.

در بخش نشریات فرهنگی و هنری، خط خطی و ریتم زندگی هر کدام ۵، پیشخوان ۴، آزما، سینما و ادبیات و سرزمین هنر، هر کدام ۳ و تهران و پاراگراف، هر کدام ۲ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش نشریات آموزشی و تخصصی، چهارفصل ۵، سلامت آنلاین، مدیران ارشد، آسمان‌نما و سلامت نیوز، هر کدام ۳ و نجوم، انشاء و نویسندگی و اقتصاد و مدیریت شهری، هر کدام مبلغ ۲ میلیون تومان تشویق شده‌اند.

در بخش نشریات عمومی - خانواده، شطرنج، راز، هنرآذین، موفقیت و خانواده سبز، هر کدام ۳، پنجره خلاقیت، نهاد خانواده سالم، کلبه و کولاک و هفت روز زندگی، هر کدام ۲ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش نشریات سیاسی - اقتصادی، روبه‌رو ۵، مثلث ۴، شنبه، چشم‌انداز ایران، رویداد ۲۴، تدبیر ۲۴ و انصاف، هر کدام ۳ و تابش کوثر، حمل و نقل و فردا، هر کدام مبلغ ۲ میلیون تومان تشریق شده‌اند.

در بخش روزنامه‌ها، صمت ۶، هنرمند ۵، ستاره صبح، هفت صبح و ۱۹ دی، هر کدام ۴، آرمان امروز و همدلی هر کدام ۳ و جمهور و دنیای خودرو هر کدام ۲ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش خبرگزاری‌ها و موسسات خبری، برنا و موسسه خبر هر کدام ۶، ایلنا، پانا و موسسه جماران هر کدام ۵، دفاع مقدس و موسسه قدس هر کدام ۴ و ایسنا ۳ میلیون تومان تشویق شده‌اند.

کد خبر 3869585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha