۱۷ دی ۱۳۹۵، ۸:۳۲

استاندار بوشهر خبرداد؛

تزریق مالی به پروژه های استان بوشهر تا هفته آینده

 تزریق مالی به پروژه های استان بوشهر تا هفته آینده

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در هفته آینده شاهد تحولی در تزریق مالی پروژه های مهم استان خصوصا پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری شامگاه پنجشنبه در  نشست شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان در خصوص دستاورد های سفرغ معاون رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر یک روزه تصمیمات خوبی حول محور پروژه های مهم و کلان بوشهر خصوصا در بخش اقتصاد مقاومتی گرفته شد.

وی افزود: پروژه ها شامل طرح هایی هستند که مشکلات استان را رفع و استان را به سمت توسعه خصوصا در بحث اشتغال سوق می دهد.

استاندار بوشهر بیان کرد: راه آهن بوشهر-شیراز، کالاهای همراه ملوان، حمل و نقل دریایی و تبدیل آن از سنتی به روش معمول دنیا، طرح تحول کشاورزی دشتستان، مشکلات کم آبی، پروژه های درمانی، ورزشی و راه های مواصلاتی از جمله پروژه هایی بود که در سفر یکروزه توسط معاون رئیس جمهور بررسی شد.

سالاری  گفت: در هفته آینده شاهد تحولی در تزریق مالی پروژه های مهم استان خصوصا پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور خواهیم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگرچه پیمانکاران طرح های بزرگ ما در استان به دلیل نبود نقدینگی کار را متوقف و یا کند نکرده اند اما این تزریق مالی  باعث می شود که شاهد تحول در پروژه های کلان استان باشیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: طرح های متعددی در راستای اقتصاد مقاومتی در استان برنامه‌ریزی شده است که برخی انجام و برخی دیگر در ماه های آینده فعال خواهد شد.

کد خبر 3869745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha