۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۵۳

نماینده مدیر پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین – زنجان:

طرح دوخطه شدن راه آهن زنجان به قزوین سال آینده افتتاح می شود

طرح دوخطه شدن راه آهن زنجان به قزوین سال آینده افتتاح می شود

زنجان-نماینده مدیر پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین – زنجان گفت: کارگاه های پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین - زنجان فعال است و این پروژه تا پایان سال ۹۶ تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا چلاجور محمدی ظهر شنبه در حاشیه بازدید استاندار زنجان از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین – زنجان افزود: این پروژه شامل چهار قطعه است که یکی از قطعه ها در استان قزوین و قطعه های ۲، ۳ و ۴ در استان زنجان قرار دارد و طول این خط با توجه به نقشه های اولیه ۱۷۱ کیلومتر است.

نماینده مدیر پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین – زنجان گفت: قرارداد ساخت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین ۱۸ ماه برای پیمانکار تعیین شده است.

محمدی تاکید کرد: عملیات زیر سازی، خاک ریزی و روسازی  بخش های اصلی این پروژه است و پیشرفت فیزیکی پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین – زنجان در قطعه های یک، ۱۰ درصد، قطعه ۲، ۱۳ درصد، قطعه سه حدود ۳۰ درصد و قطعه چهارم، ۹.۵ درصد است.

وی افزود: بر اساس توافق انجام شده، از محل اعتبارات دولتی تا خرداد سال آتی هیچ اعتباری به پیمانکاران پرداخت نمی شود.

نماینده مدیر پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین – زنجان گفت: خواستار تخصیص کامل اعتبارات از سوی دولت هستیم تا بتوانیم این پروژه را طبق زمانبندی اجرا کنیم.

محمدی افزود: کارگاه های پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین - زنجان فعال است و این پروژه تا پایان سال ۹۶ تحویل داده می شود و پروژه طبق زمابندی پیش می رود تا در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی یادآورشد: هر یک از پیمانکاران در این پروژه ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده اند و همه کارگاه های این پروژه در حال حاضر فعال هستند.

کد خبر 3870986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha