۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان :

مهمترین دستاوردبرجام از بین رفتن ایران هراسی درکشورهای خارجی بود

مهمترین دستاوردبرجام از بین رفتن ایران هراسی درکشورهای خارجی بود

زنجان-رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان گفت: مهمترین دستاورد برجام از بین رفتن جو ایران هراسی و شیعه هراسی در کشورهای خارجی بود و با از بین رفتن  ایران هراسی ثبات ایجاد شده است.

علی اکبر نظری مرند در گفتگو با خبرنگار مهر به فضای ایجاد شده بعد از موضوع برجام اشاره کرد و افزود: مهمترین دستاورد برجام از بین رفتن جو ایران هراسی و شیعه هراسی در کشورهای خارجی بوده و با از بین رفتن  ایران هراسی ثبات ایجاد شده است. 

وی با بیان اینکه بعد از یک دوره تحریم بررسی و مطالعه میدانی است که مطمئن باشند که کشور آماده برای روابط تجاری است، گفت: با ثباتی که در کشور است در آینده نزدیک عملیات ثبت شرکت ها و موسسات خارجی انجام شده و عملیاتی می شود. 

نماینده وزارت امور خارجه در استان زنجان تاکید کرد: فضا بعد از برجام کاملا مثبت است و بازدیدهایی که از کار خانه های سنگ و تولید لوازم برقی شده و صحبت هایی که با مدیران این واحدهاشده اذعان دارند که فضا امرورز برای کار بهتر شده است.

نظری مرند افزود: در گذشته کشورهای خارجی تجهیزات را به ایران نمی فروختند ولی بعداز برجام کشورهای خارجی خودشان مایل هستند که تجهیزات شان را به ایران بفروشند و خوشبختانه فضا بهتر شده ولی با ایده ال ما فاصله دارد. 

نظری مرند تصریح کرد: دفتر وزارت امور خارجه دو وظیفه دارد که  ارائه خدمات کنسولی به شهروندان زنجانی از اقدامات مهم دفتر است و با توجه به مراجعه شهروندان زنجان در طی سال های گذشته با تهران و تبریز با راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان همه خدمات کنسولی در شهر زنجان انجام می شود.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان گفت: با ایجاد این دفتر برای از دوش مردم برداشته شد وما را مصصم کرده فعالیت خودمات را گسترش بدهیم و از حالت بستری که محدود است با امکاناتی که در آینده در اختیارمان می گذارند کار دفتر را گسترش بدهیم. 

کد خبر 3871360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha