۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ازنا:

کمک ۳۰۰ میلیونی خیران شهرستان ازنا در قالب طرح اکرام ایتام

کمک ۳۰۰ میلیونی خیران شهرستان ازنا در قالب طرح اکرام ایتام

ازنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا از کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خیران این شهرستان در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم اسدی ظهر امروز گفت: امداد گران اکرام ایتام و محسنین درحوزه مشارکت های مردمی اقدامات بسیار ارزنده ای را در ۹ ماهه سال جاری در زمینه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان و خیران انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های رسیدن به عزت و آسایش دنیا و آرامش عقبی، حمایت مادی و معنوی از بی‌پناهان و نیازمندان است، ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین با مساعدت حامیان و خیران برای ارتقاء معیشت و تکریم ایتام گام بر می‌دارد و در طول فعالیت این طرح با استقبال بی‌نظیر مردم خیر و نیکوکار مواجه بوده و اقدامات اساسی برای رفع نیازهای خانواده‌های ایتام از جمله مسکن، تحصیل، ازدواج و درمان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، ضحی و مفتاح الجنه به نفع نیازمندان کمیته امداد صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه در ۹ ماهه سال‌جاری، مردم همکاری مطلوبی با این اداره در اجرا و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته‌اند، به طوریکه میزان جذب کمک های نقدی و غیر نقدی و واریز مستقیم به حساب ایتام درقالب طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت های مردمی از ۳۸۳ میلیون تومان فراتر رفت.

اسدی بیان داشت: با جذب بیش از ۳۸۳ میلیون تومان افزون بر ۱۱۳ درصداز برنامه های این حوزه محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه  امسال تعداد ایتام و فرزندان محسنین و حامیان تغییراتی  داشته  است، اظهار کرد: نیکوکاران ۹ ماهه امسال با طرح اکرام ایتام به صورت نقدی و غیر نقدی بیش از ۳۲۸ میلیون تومان و با طرح محسنین با بیش از ۵۵ میلیون تومان همکاری و مساعدت داشتند.

اسدی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۸۱۸ حامی از ۲۶۰ یتیم و ۱۵۰ حامی از ۱۳۰ فرزند طرح محسنین در این شهرستان حمایت می کنند.

کد خبر 3871648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha