۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲

رئیس هیئت بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

ورزشکاران قمی قهرمان بدمینتون پیشکسوتان کشور شدند

ورزشکاران قمی قهرمان بدمینتون پیشکسوتان کشور شدند

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم از قهرمانی بدمینتون بازان پیشکسوت قم در مسابقات کشوری این رشته خبر داد.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایندگان قم در دوازدهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان کشور با کسب عناوین برتر بار دیگر توانمندی‌های بدمینتون قم را به نمایش گذاشتند و نشان دادند موفقیت‌های بدمینتون قم به بخش پایه محدود نیست.

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۱۸۰ بازیکن از ۲۲ استان در مازندران و به میزبانی ساری برگزار شد و و نمایندگان بدمینتون قم عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی رده‌های سنی بالاتر از ۳۵ سال و بالاتر از ۴۰ سال را کسب کردند و این عناوین در بخش هخای سینگل و بدول به دست آمد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: دوازدهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان قهرمانی مردان کشور گرامیداشت «شهدای منا» با شناخت نفرات برتر در قسمت یکنفره و دونفره رده‌های سنی مختلف در محل آکادمی بدمینتون شهرستان ساری به کار خود پایان داد و این درحالی بود که نمایندگان استان قم با درخشش در این رقابت‌ها عناوین مختلفی را به خود اختصاص دادند.

پنجه باشی بیان داشت: در پایان رقابت‌های رده سنی ۳۵+ سال در بخش یکنفره حامد شعبانیان از قم بالاتر از سایر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و در بخش دونفره تیم استان قم متشکل از محمد مطیع و حامد شعبانیان حائز عنوان نخست شد.

وی عنوان کرد: پس از موفقیت مطیع و شعبانیان، نوبت به مسابقات بخش یک نفره رده سنی بالای ۴۰ سال رسید و محمد مطیع بدمینتون بازی بود که در این رقابت‌ها در رده سنی ۴۰+ سال نیز به میدان رفت و در قسمت یکنفره برسکوی نخست ایستاد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم درباره وضعیت محسن صادقیان در تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: صادقیان در مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور در یزد در جمع ۸ نفر برتر کشور قرار گرفت اما برای اعلام نهایی نام وی برای حضور در ترکیب تیم ملی در جام بین المللی فجر منتظر اعلام رسمی فدراسیون بدمینتون هستیم.

کد خبر 3872395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha