۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸

با صدور حکمی؛

​رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد

​رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد

کرج - استاندار البرز با صدور حکمی رئیس ستاد انتخابات استان البرز را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهائی با صدور حکمی فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز را به سمت رئیس ستاد انتخابات در البرز منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به‌مراتب تعهد و تجارب ارزشمند به‌موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌ کنم. فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم شریف استان، انتخاباتی که در آن حقوق  انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به‌عنوان حق‌الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توام بانشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و مأموریت مهم جنابعالی این است که انتظار دارد با هماهنگی این‌جانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام کنید.

تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل و روسای کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان و مدیرکل ثبت‌احوال استان و دفتر انتخابات امر ضروری و مورد تأکید است.

بدیهی است همه معاونان، مدیران و کارکنان استانداری، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی عمل خواهند آورد. ضمن آنکه همه دستگاه‌های اجرایی نیز بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۷ مکرر ۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق‌تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن و در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

کد خبر 3873871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha