۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

انقلابی‌ها، انقلاب و ایران برایشان اصل است

انقلابی‌ها، انقلاب و ایران برایشان اصل است

«دیروز هنگام تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد دوازده سال قبل افتادم؛ شانزده اذر هشتاد و سه، روز دانشجو.»

محمد مهدی رحیمی، فعال رسانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیروز هنگام تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد دوازده سال قبل افتادم؛ شانزده اذر هشتاد و سه، روز دانشجو
ان روز اخرین حضور سید محمد خاتمی به عنوان رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو و در دانشگاه تهران بود، از ساعت ها قبل دانشجویان زیادی آمده بودند اما فضای سالن محدود بود و با بازرسی زیاد عده اندکی وارد سالن شهید چمران شدند، جمع زیادی پشت در و در حیاط بودند اما شعارهایشان به گوش می رسید، شعارهایی که عمدتا رنگ و بوی توهین به رییس دولت اصلاحات داشت آن هم از زبان دانشجویان اصلاح طلب و انجمنی! همان ها که دقایقی بعد یکی از درهای سالن را شکستند و با همان شعارها نظم جلسه را کاملا بهم ریختند تا آنجا که مرد عبا شکلاتی در رفتاری عجیب برافروخته شد و فریاد زد «میدم همتون رو بگیرن!»
در این میان نوبت سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی شد، رضوی برخواست و سخن اغاز کرد: اقای خاتمی ما در همه این سالها منتقد شما بوده ایم اما امروز آماده ایم که از شما دفاع کنیم، از رئیس جمهور قانونی کشورمان، آنهم در برابر دوستان سابقش. اقای خاتمی حتما متوجه شده اید که اینها فقط به چشم یک فرصت و پل به شما نگاه می کردن و حالا براحتی شعار عبور از خاتمی می دهند... دیروز هم همین بود، عده ای که هیچ دلبستگی به راه هاشمی، انقلابی که او عمرش را در مسیر پیروزیش گذاشت و برایش زندان رفت و امام و رهبری که هاشمی عاشقشان بود، نداشتند ادای عزادار بودن در آورده بودند اما خیلی زود دم خروس بیرون زد آن هنگام که رنگ و بوی شعارهایشان عوض شد و در میان قران خواندن و طلب امرزش کردن بلندگوهای رسمی برای هاشمی، شعار انحرافی دادند. در مقابل جمعیت زیادی بودند که این سالها کم یا زیاد منتقد آیت الله بودند، اما دیروز برای آمرزشش همنوا با رهبر نماز خواندند، در تشییعش ذکر گفتند و بر جنبه های مثبت شخصیتش تاکید کردند
آن هنگام هم که جماعتی ادب تشییع جنازه را در رفتار و گفتار رعایت نکردند، با بزرگواری از کنارشان گذشتند، تا حرمت متوفی رعایت شود.
آری انقلابی ها، انقلاب و ایران برایشان اصل است و پیشرفت و ثبات کشور، نه پر شدن کیسه هایشان که اگر دنبال آن بودن حتماً رفتار دیروزشان را باید در دوران حیات هاشمی انجام می دادند.»

کد خبر 3874359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha