۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲

کارآفرین شهرستان گیلانغرب:

توانمندسازی افراد کم درآمد از کارکردهای مهم اقتصاد مقاومتی است

توانمندسازی افراد کم درآمد از کارکردهای مهم اقتصاد مقاومتی است

کرمانشاه- یک کارآفرین در شهرستان گیلانغرب گفت: توانمندسازی افراد کم درآمد از اهداف و کارکردهای مهم اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بسیج در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری  اقدامات ارزشمند و موثری با محوریت اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی داشته و توانسته با مدیریت صحیح و حمایت مالی برای جوانان نیازمند کار، شغل ایجاد کند.

قهرمان سرتیپی یکی از کارآفرینان شهرستان گبلانغرب است که توانسته با حمایت بسیج برای خود و تعدادی دیگر اشتغالزایی کند و در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: من دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستم و باحمایت بسیج و دریافت تسهیلات اشتغالزایی توانستم  کارگاه خیاطی را راه اندازی کنم و برای ۳ نفر دیگر اشتغالزایی کردم.

وی خودباوری، ایمان، کار و تلاش را سبب موفقیت و پیشرفت جوانان دانست و گفت: از یکی از دوستانم شنیدم که بسیج سازندگی تسهیلات اشتغالزایی به جوانان می دهد و من نیز مصمم شدم تا از این امکان استفاده کنم  و با توجه به اینکه بیکار هم بودم و مدرک خیاطی داشتم تصمیم گرفتم وام بگیرم و یک کارگاه خیاطی راه اندازی کنم.

سرتیپی بیان کرد: همان موقع که تصمیم بر این کار گرفتم به مرکز واگذاری تسهیلات  بسیج سازندگی گیلانغرب مراجعه کردم و درخواست وام دادم که با درخواست من شد و مشاور  و راهنمایی نیز از بسیج گرفتم.

این کارآفرین گفت: بسیج سازندگی با درخواست وام من موافقت کرد و توانستم با دریافت ۱۵۰ میلیون ریال وام یک کارگاه خیاطی راه اندازی کنم.

سرتیپی بیان کرد: هم اکنون کارگاه خیاطی من فعال است و علاوه بر خودم سه نفر دیگر را مشغول بکار کردم و از این کار نیز راضی هستم.

 وی گفت: از زمانی که کار را شروع کردم به لطف خداوند درآمد خوبی داشتم اما نیاز به کار و تلاش بیشتری دارم تا بتوانم کارگاه خیاطی و فعالیت خود را به مردم معرفی کنم..

سرتیپی گفت: اگر کسی با انگیزه و اعتماد و خودباوری دل به کار دهد تسهیلات اشتغازایی فرصت خوبی برای اشتغال است و نتیجه بخش است من زمانی که کار خیاطی را شروع کردم دستم خالی بود اما اکنون از وضعیتم راضی هستم.

وی توانمندسازی افراد کم درآمد را از اهداف مهم و کارکرد های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: ما سالیانه بیش از ۵۰۰ دست انواع لباس دوخت داریم و درآمد خوبی هم داریم.

سرتیپی گفت: به همه جوانان جویای کار توصیه می کنم در حوزه اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی بسیج دست به کار شوند و برای خود و برای سایر جوانان شغل ایجاد کنند.

کد خبر 3874919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha