۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲

در فرهنگسرای گلستان؛

خانواده شهدا مهمان «نغمه عشاق» شدند

خانواده شهدا مهمان «نغمه عشاق» شدند

ویژه برنامه «نغمه عشاق»، آیین پاسداشت و تکریم خانواده شهدا پنج‌شنبه بیست وسوم دی‌ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، طبق روال برنامه‌های پیشین، برنامه نغمه عشاق این هفته نیز با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت محمدباقر ربیعی آغاز شد.

بر اساس این گزارش در ویژه برنامه هفتگی «نغمه عشاق» حجت الاسلام و المسلمین وحیدی با بیان اینکه دو واژه‌ای که محور اساسی برای مسلمان و دیندار واقعی است اخلاص و صدق عمل است، گفت: در ادبیات دینی ما تأکید شده که در زندگی خالص و صادق باشید زیرا ایمان اصل و حق بودنش براساس اخلاص و صدق درونی است.  

وحیدی با تأکید بر اینکه انقلاب درونی در عبادت و عمل خیر بسیار مهم است، اظهار داشت: در ۹۰ درصد احادیث آمده شیعه واقعی کسی است که صدق دارد و خلوص عمل دارد در حقیقت صدق و اخلاص یعنی خودتان باشید؛ ظاهر و باطنتان یکی باشد.

گفتنی است در این مراسم کلیپی در خصوص امام رضا(ع) پخش شد و از خانواده شهیدان داود علی بخشی و علیرضا گل محمد تقدیر شد و لوح‌های سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده معظم آنها اهدا شد.

این مراسم هر هفته از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

کد خبر 3875045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha